terça-feira, 23 de junho de 2009

Jornadas sobre bilingüismo

O seguinte linque encaminha-vos para o texto íntegro da palestra organizada pola Assembleia de Filologia no marco das "Jornadas sobre bilingüismo" no que naquela ocasiom tam só se desenvolveu o quarto ponto ("Língua e naçom. Bolonha e a desgaleguizaçom do ensino para a definitiva assimilaçom lingüística") polo tempo disponível. Assi pois, publicamos agora a totalidade do texto e aproveitamos para agradecer a Manoel Santos e o Colectivo Altermundo que facilitassem a sua publicaçom.

http://www.altermundo.org/content/view/2429/220/

Ao mesmo tempo, aproveitamos para anunciar que a próxima Junta de Faculdade se celebrará nesta quinta-feira às 10 a.m. e à que assistiremos malia o descontento lógico que já denunciamos polo seu funcionamento obscuro e a nula merge de participaçom e incidência que nelas tem o estudantado.

Por outra banda, na semana passada figemos um balanço de todo o trabalho levado a cabo este ano e decidimos formar parte das comissons de faculdade como representantes estudantís e para tentar desde aí manobrar a favor dos interesses comuns do estudantado.

Assembleia de Filolofia da USC

Sem comentários:

Enviar um comentário