quarta-feira, 22 de abril de 2009

PROPOSTA ABERTA AOS COLECTIVOS OPOSTOS AO PLANO DE BOLONHA PARA A CONSTITUIÇOM DUMHA COORDENADORA DE ASSEMBLEIAS

Assembleia de Filologia

A Assembleia de Filologia em vendo a desmembraçom do estudantado galego propom criar umha Coordenadora de Assembleias que permita artelhar um organismo em que se integrem os esforços dos distintos colectivos e impulsar com umha nova força a resposta ao Plano Bolonha.

Para tal afecto a Assembleia quere compartilhar com todos os colectivos umha proposta de acordo com alguns acordos programáticos, que, em todo caso, se discutiriam logo na reuniom aberta a todos os colectivos que Assembleia de Filologia convoca para o vindouro dia 7 Maio às 19:00 horas na aula 11 da nossa faculdade.

Proposta de acordo

-. A Coordenadora será de assembleias de faculdade, tentando constituí-las onde ainda nom houver ou unificando-as com outras já existentes para que todas as pessoas de qualquer faculdade podam participar numha assembleia de faculdade.

-. A Coordenadora nom tem iniciativa política nem pretende actuar como umha organizaçom estudantil, simplesmente actuar como veículo unificador de esforços.

-. A língua da Coordenadora é o galego, em qualquer das suas ortografias deixando a eleiçom a cada pessoa. Os textos da Coordenadora deverám dar conta da pluralidade de opçons ortográficas nos seus textos.

-. Esta Coordenadora receberá as propostas e iniciativas das assembleias, que terám em todo caso a última palavra, pois nom se trata dumha Assembleia Geral, senom de potenciar ao máximo o horizontalismo.

-. Procura-se o diálogo permanente com todas as organizaçons sindicais de representaçom estudantil para procurar umha grande frente comum que permita a independência de cada umha, mas procurando o trabalho conjunto e uns acordos mínimos.

-. Evitará-se que a Coordenadora seja satélite de nengumha organizaçom e as que queiram participar farám-no externamente e com lealdade (concentraçons conjuntas, etc.). A Coordenadora recebe as propostas das assembleias de faculdade e comunica os acordos às organizaçons para que participem e acheguem o que considerem necessário. Aliás, as organizaçons sindicais poderám elevar propostas à Coordenadora e desde esta passariam às assembleias de faculdade para a sua ratificaçom.

-. Se umha assembleia incumpre os acordos gerais sistematicamente expulsara-se da Coordenadora para evitar a paralisaçom do organismo.

Objectivos e outros pontos para o funcionamento da Coordenadora

No período inicial elaborarám-se uns estatutos aceitando-se durante um prazo razoável emendas, propostas, etc., que votarám as assembleias existentes. Para mudá-los requisitará-se o voto afirmativo de ¾ partes das assembleias de faculdade.

-. Objectivos básicos:

a) Dinamizar o processo social e estudantil e coordená-lo com o Estado espanhol e mesmo com outros estados segundo for possível.

b) Procurar acordos por cima de votaçons farragosas desde a unanimidade entre assembleias de faculdade e que haja quorum entre as organizaçons e a Coordenadora. Aliás, na devandita participarám a títulos individual todos os seus integrantes como órgao de decisom apolítico e centrado, principalmente, na luita contra o Plano Bolonha.

c) Conscienciar ao estudantado sobre as conseqüências do Processo de Bolonha e mostrando umha unidade que contribua à mesma e a inçar a participaçom nos protestos.

d) Diversificar as actividades e os esforços nom apenas contra o Plano Bolonha, mas em qualquer outra actividade (o novo master de mestrado, por exemplo) e unindo-nos aos protestos doutros colectivos do país (por exemplo, o colectivo da limpeza da USC, etc.).

Aguardando a vossa assistência e as vossas propostas, recebei saudaçons da Assembleia de Filologia.

Sem comentários:

Enviar um comentário