terça-feira, 3 de novembro de 2009

IV Acta da assembleia de filologia

IV Assembleia de filologia 3-11-09

Assistírom sete pessoas (Lídia, Ánia, Helena, César, Rosa, Ana e Antom).
--------------------------------------------------------------------------
1.- Organizaçom

- Eleiçons USC do 3 de Dezembro: o praço para a apresentaçom de candidatos vai do 6 ao 16 de Novembro e para filologia hai 61 postos a cubrir no 1º e 2º ciclo. Cumpre tirar cópias do Boleto de Identificaçom de cada candidato, a sinatura e como encarregadas das estáncias nomeou-se a Lídia e Ánia.

- Reuniom com o decano [Ana]:
+ Matérias extintas: esta semana saem os nomes dos professores encarregados das titorias. Porém, estám pendentes ainda de que a reitoria modifique o programa de avaliaçom.
+ Cafetaria: na Primavera haverá que sacar umha campanha de venda alternativa como a do ano passado que consciêncie sobre o problema dos abusivos preços. A USC pretende nestes momentos fazer umha concesom única para as máquinas que permita regular e estipular preços mínimos. A idieia é falar com outras assembleias e fazer um protesto conjunto na reitoria, que é a que tem as competências sobre as concesons.
----------------------------------------
2.- Actividades

- Limpeça: fixou-se a reuniom com as trabalhadores e os trabalhadores para o dia 19, quinta-feira, entre 18:15 e as 18:30 e confirmárom a sua assistência Ana, Helena, César, Rosa e Antom.

- Jantar: para a semana decidirá-se o menú desta actividade pensada para autofinanciar-nos. Acordou-se vender os bonos por adiantado e celebrar o jantar numha aula da faculdade. Tamém devemos estabelecer a data e a gente disposta a colaborar.

- Brochura: a espera de maquetaçom

- Vozeiros: no de AGIR elaborará umha pessoa as respostas e logo someterám-se as emendas que a assembleia decida. No da ASSEMBLEIA a periodicidade será quatrimestral e em A3. Deverá-se-lhe buscar um nome e as secçons propostas som:
+ Artigo de opiniom dum professor: nº1 José Luís
+ Artigo sobre a limpeça: nomear responsável de redacçom
+ Artigo sobre Bolonha: nomear responsável
+ Artigo sobre tema filológico: alguém propuxo fazer um sobre o conceito de
Lusofonia e as últimas críticas e propostas sobre
este conceito.

- Elaborar um inquérito de satisfacçom sobre a cafetaria: nomear responsável de redacçom do conteúdo e propor umha data para impresom, elaboraçom, etc.

- Regeneracionismo: elaborar um FAQ para repartir com o vozeiro e nas palestras da assembleia. César Campos ficou de encarregado de pedir permiso à Gentalha para publicá-lo.

- Semana das Letras Galegas: elaborar já um cartaz genérico de promoçom (responsável Ana). O conteúdo é umha image de Carvalho Calero e o textual seria: HOMENAGE A CARVALHO CALERO-SEMANA DAS LETRAS GALEGAS 2010-Maio 2010-Assembleia de filologia-http://assembleiadefilologia.blogspot.com

- Houvo umha proposta para a projecçom do programa Faladoiro com as intervençons sobre a universidade de Bermejo, Barreiro e outros professores da USC onde se analisa o Plano Bolonha e as suas conseqüências (estám colgados já no nosso blogue).
---------------------------------------------
3.- Coordenadora

- Ainda sem nengumha novidade infelizmente.
---------------------------------------------

4.- Finanças

Para a semana encorajamos as e os integrantes da assembleia para que elaborem propostas encaminhadas a gastar os quartos que temos disponíveis para cópias.
---------------------------------------------
5.- Outros

---------------------------------------------

Sem comentários:

Enviar um comentário