terça-feira, 20 de outubro de 2009

Acta da II assembleia do curso 2009/2010

A continuaçom fazemos umha acta-resumo da assembleia correspondente ao dia de hoje. A assistência foi de doze pessoas.

1. Apresentaçom da assembleia para as novas incorporaçons

2. Organizaçom

a) Comissons

- Biblioteca (Ana Teixeira): para o presente exercício nom haverá orçamento definido para a adquisiçom de livros, o que pode provocar que se produzam petiçons massivas (algumhas delas superfluas) que restem quartos para adquisiçons realmente necessárias. Aliás, o fundo bibliográfico da nossa faculdade necessita dumha ampliaçom de aqui a dous anos (o que atinge à nova equipa decanal).
Os alunos podem sugerir livros polo que combinamos em que elevaremos petiçons desde a Assembleia de Filologia ao respeito.
- Docência: Jacobe nom pudo assistir ao nom comunicar-se-lhe a hora fixada para a convocatória desta comissom. Pretendia-se que a gente de Erasmus nom pudesse exceder número de troncais, o qual é presupor que o nível fora é menor ao da USC - e aqui entramos na falha de coerência com Bolonha-. Tanto os Comitês como a Assembleia de Filologia mostramos a nossa oposiçom. O que si se aprovou foi a necessidade de fazer a matrícula num número mínimo de créditos para evitar que as pessoas com um alto expediente foram de Erasmus com escassas matérias.

b) Concentraçom "Galego sempre mais" e "Queremos galego"

Valorou-se coma um sucesso a concentraçom do passado Domingo, sem obviar por isso certas deficências organizativas e a instrumentalizaçom da plataforma "Queremos Galego".

Extracto da valoraçom desde o espaço web de Galego Sempre Mais:

Centenas de pessoas somárom-se à coluna reintegracionista na manifestaçom em defesa do idioma do dia 18 de Outubro. Tal como tínhamos feito no 17 de Maio, a nossa plataforma voltou a convocar com a cor laranja como identificativo e umha faixa de cabeça com a legenda 'Contra o bilingüismo, pola hegemonia social do galego'. Umha marcha alegre e combativa que concluiu na praça do Toural, onde Séchu Sende e Beatriz Peres alternárom a leitura do manifesto da Plataforma Galego Sempre Mais.
http://galegosempremais.net/



c) Actualizaçom da listage de endereços electrónicos

3. Actividades

- Reuniom com o decano Ernesto para combinar umha Rolda Informativa sobre as incompatibilidades dos horários dos grados - o que é ainda mais grave polo cómputo de faltas de assistência- e a falha de docência em matérias de 1º pendentes. [encarregada: Ana Teixeira].

- Reuniom com as trabalhadoras da limpeça [Ana Teixeira] para concertar umha reuniom para conhecermos melhor a sua situaçom actual e possíveis soluçons.

- Jornadas da língua [César falará com a plataforma "Galego sempre mais"]. Na seguinte assembleia fixaremos praços e orientaçom [eu proponho incluir aqui tamém algo sobre Bolonha e o Mestrado, críticas e o nosso posicionamento].

- Juntas de faculdade [adiado para a próxima assembleia]

- Jantar [adiado]

- Preços cafetaria [adiado]

- Eleiçons a decano e reitor. Campanha sobre a falha de democracia e trasparência interna na universidade [adiado].

- Semana de homenage ao professor Ricardo Carvalho Calero polas Letras Galegas: palestras, acto simbólico de homenage, etc. [Poderia-se mirar de organizar umhas jornadas convalidáveis por um crédito com palestras que foquem a figura tamém a figura de Ugio Novoneyra e a de Manuel Maria - havia umhas jornadas dos antigos CAF a este último que nunca se realizou].

4. Coordenadora

- Contacto com as assembleias de História e Jornalismo [Helena].

- A assembleia de Ciências Políticas ainda nom respondeu ao nosso chamamento.

- Fixar umha data para a primeira reuniom de trabalho em que se presente a última acta (regulamento) e se reactive a sua configuraçom.

5. Finanças e material [adiado até a próxima assembleia]



6. Vários

- Próxima assembleia, Terça-feira às 14:00 horas. Prega-se pontualidade.

Sem comentários:

Enviar um comentário