1.- Organizaçom
Eligírom-se alguns encarregados para desenvolver algumhas tarefas concretas, se bem qualquer pessoa pode participar delas se assi o deseja:
- Responsável de finanças e material: Helena
- Responsáveis comunicaçom: Jacobe (endereço electrónico) e Antom (blogue)*.
Objectivos
- Participar na concentraçom a prol do galego do vindouro dia 18 dentro da Plataforma Galego Sempre Mais, a que pertence desde o passado ano a Assembleia.
- Oposiçom ao Plano Bolonha. Combinarám-se as análises totalizadoras e de oposiçom total ao novo plano, já clássicas por outra banda, com campanhas que permitam umha focage mais pragmática e digirível por parte do estudantado. Neste sentido a oposiçom ao mestrado deve ser clara como umha das mais imediatas e lesivas conseqüências da implantaçom do novo plano.
- Eleiçons a reitor, decano, etc. Deveremos incidir mais umha vez na falha de democracia no processo de eleiçom e da absoluta insignificáncia da participaçom do estudantado no processo.
- O horário para as assembleias ordinárias fica do seguinte jeito: Terça-feira às 14 horas, que é o mesmo do passado ano.
- Assistência as Juntas de Faculdade e comissons.
2.- Actividades
- Campanha para a integraçom de novos estudantes na assembleia de filologia:
a) Desenho de cartazes para colar pola faculdade com umha consigna atractiva.
b) Brochuras explicativas para repartir entre o estudantado**
- Ceder espaço para actividades da plataforma Galego sempre mais na faculdade de filologia.
- Palestras informativas sobre o Plano Bolonha e visualizaçom da nossa postura ao respeito.
- Jornadas da língua
- Implicaçom com o conflito das trabalhadoras e trabalhadores da limpeça na USC, aspecto em que fomos pioneiros no passado curso. Jacobe encarregará-se de contactar com as trabalhadoras e os seus representantes sindicais para fornecer-lhe o nosso apoio e propor algumha actividade conjunta.
- Jantar popular para recadar fundos e publicitar-nos entre o estudantado.
- Campanha contra os abusivos preços da cafetaria como parte da estragia de oposiçom a privatizaçom de serviços, umha das manifestaçons mais visíveis da mercantilizaçom do ensino superior - acrescentada agora com a importaçom do modelo ultraliberal usamericano através do Plano Bolonha-.
- Qualquer outra que aconselhe o funcionamento da assembleia ao longo do curso.
3. Coordenadora de assembleias
- Encaminhar para já um correio anunciando a nossa participaçom na concentraçom do 18 dentro do colectivo Galego Sempre Mais às 12 no palco de entrada da Alameda.
- Fixar umha data para a primeira assembleia e adjuntar a acta anterior, cujo único ponto era a aprovaçom do regulamento.
4. Juntas de faculdade
- Participaçom e posturas a desenvolver
5. Finanças e material
- Este ponto fica adiado até a próxima assembleia em que a responsável nos informará do estado das contas.
6. Vários
- Fazer umha(s) cópia(s) da chave do local de estudantes do 3º andar
Encaminhade coma sempre a quem nom for enviado este correio (porei contodo a acta no blogue a vossa inteira disposiçom). Sem outro particular, recebede umha aperta irmandinha do Antom.
* A participaçom no blogue é aberta a todas aquelas pessoas que assi o desejem. Apenas é necessário para participarem encaminhar-lhe um correio ao encarregado para que os engada aos administradores do blogue. A direcçom do mesmo é:http://www.assembleiadefilologia.blogspot.com/
** Na quinta-feira às 15:30 farám-se os cartazes e Héctor fica encarregado do texto das brochuras. Colarám-se os cartazes na segunda-feira às 8:30.
Subscrever:
Enviar feedback (Atom)
Sem comentários:
Enviar um comentário